Autor: 021.rs

Novi Sad
02.10.2017.
10:29 > 10:45
Marš 300 vojvođanskih zastava najavljen za četvrtak, 5. oktobar, odložen je iz bezbednosnih razloga.
  • Nemanja

    06.10.2017 08:40
    @purgerNS

    Koliko ja vidim ti si šljam kojeg su već iz jedne zemlje izbacili, ali budale nikad ne nauče.
  • SREMICA

    06.10.2017 08:12
    ZASTAVE
    E bas bih volela da dodje do glasanja za otcepljenje Vojvodine, pa da vidim koliko biste glasova dobili, kada ne mozete da "navatate" 300 ljudi da vam nose zastave. Ko hoce da radi, ko hoce da stice i da stvara, moze u svim drzavama i svim rezimima. A lenji, inertni i alavi cekaju samo da im sa neba padne. Ko god dodje na vlast, svako ce krasti i otimati, u takvo kolo se i hvataju neradnici. Nista nam ne bi bilo bolje i da Vojvodina bude samostalna, sve bi bilo isto, opet bi na vlasti bila partizanska deca i unuci, navikli da dobijaju i otimaju. Pa sam Branko Copic je to odlicno priznao u romanu Osma ofanziva. A to sto mislite da je Srbija Vojvodinu unistila, pa ko je unistio Grcku, Spaniju, Englesku, Ameriku....? I tamo ima mnoogo sirotinje, vi gledate samo bogate, a ne vidite ljude koji zive u prikolicama. Takva je tura naisla, svi su lepo ziveli sezdesetih, sedamdesetih, osamdesetih.... A SADA SE MOZETE ZAPOSLITI SAMO U NEMACKOJ DA DEDAMA I BABAMA PERETE GUZE.Cak je i u Libiji bilo divno, u Iraku, i tamo su nasi ljudi radili i zaradjivali brdo para. Pa ne vidite da je propala cela zemaljska kugla, da vladaju ratovi, bolestine, karcinomi, migranti i sada bi bas Vojvodini bilo lepo da se osamostali. Pa i zec bi je mogao prepiskiti. A ni to ne bi bio kraj, trazili bi odvajanje Sremci od Banacana i Bacvana, pa Limanci od Detelinaraca i tako u beskraj, jer "uvek je neko nekome ukrao zito".
  • purgerNS

    06.10.2017 06:38
    koliko znam...
    vojvodina nikada ali nikada nije bila samostalna niti je bila ikada republika...
    onaj zagorac joj je dao autonomiju nebili oslabio srbiju kako geografski tako i politicki
    katalonija je bila nezavisna...cak je i deo istre bio nezavistan...rebublika rijeka...
    tak da decki dragi..(vama dvojici se obracam)...nema poredbe
    da se razumemo...ja prvo volim svoj grad...pa onda ostalo..ali te price o ocepljenju..ta ajte molim vas...sta bi sutra..vojvodjanski jezik..
    da li je ovo žal za ekonomijom koju je vojvodina imala dok je bila pokrajina....ne
    isuvise je ovde mržnje prema srbiji i svemu srpskom...e to su ovi fol multi kulti tolerantni
    fasisti
  • purgerNS

    06.10.2017 06:24
    Vlada
    evo ja nisam ni u Srbiji ni u Vojvodini a ni u Backoj....ja sam SaKlise....Klisa repubilika...vize na klisanskom mostu...pa da vidim ko ce da prodje....cik
  • goran

    05.10.2017 17:53
    Kad mogu gejovi u Bg što ne bi i ovi u NS šetali.

    Ma kakvi bezbednosni razlozi nego nisu mogli da navataju 300 ljudi da nose te zastave. Valjda ljude sramota ... šta li?
  • Huncut

    05.10.2017 02:19
    Vv
    Da nisam u Zapadnoj Evropi rado bi I ja dosao na setnju za Vojvodinu.
  • G

    04.10.2017 15:43
    @Vlada - ne znam od kakve je koristi vaša informacija kad nismo u Vojvodini, nego u Bačkoj? Jesi se to obraćao vojvođanskim fašistima naseljenim dole u Novom Sadu?
  • Vlada

    04.10.2017 15:07
    @G
    04.10.2017 • 12:42
    @rus - kome god se ne svidja u Srbiji može bez problema da ode gde god mu srce ili zeli ... čak mislim da će učiniti veoma dobro delo!

    Ne znam od kakve je koristi ta informacija ovde kad nismo u Srbiji, nego u Vojvodini.

    Jesi se to obraćao Bosancima naseljenim dole po Srbiji?
  • G

    04.10.2017 12:42
    @rus - kome god se ne svidja u Srbiji može bez problema da ode gde god mu srce ili zeli ... čak mislim da će učiniti veoma dobro delo!
  • G

    04.10.2017 12:41
    @Neko - nije tačno. Prisajedinila se Bačka i Banat, Srem se prisajedinio Srbiji i potom dodeljen Vojvodini, dakle i dalje je "pri" Vojvodini - nije se čak ni "ujedinio" sa njom. Drugo - pa i da jeste ušao - ko odluči da negde uđe, valjda zadržava i pravo da odatle izađe.
  • G

    04.10.2017 12:38
    Najveća ikada napravljena greška je bila priključenje Srema Smrdojvodini!
  • rus

    03.10.2017 00:12
    Kome god se ne svidja u Vojvodini moze bez problema da ode gde god mu srce ili zeli... Cak mislim da ce uciniti veoma dobro delo!
  • rade

    02.10.2017 23:45
    Najveca ikada napravljena greska je bila prikljucenje Vojvodine smrdiji!
  • xx

    02.10.2017 19:28
    @mastadont
    Videcemo , kad tad metiljavi !
  • Сремац

    02.10.2017 16:20
    Нема ништа од тога
    Ботујте шта вам интерес ваше воље налаже, ал без Срема нема Војводине... а у Срему не живе војвођанери него сремци...
    Џаба вам правити рачун без крчмара...
  • Mastodont

    02.10.2017 15:22
    @xx

    Ma naravno, znamo mi da su balava goveda poput tebe što pišu komentare pod jorganom baš jaki na pendreku...
  • xx

    02.10.2017 14:23
    Odlozeno je zato sto bi vas pendrecili zajedno sa policijom !Vidi se da ova 8ca sto konstantno ostavljaju smrdljive komentare imaju psihu vojvodjanera koji hoce da uvek ispadnu pametni , a ustvari su k.na biciku!
  • easy58

    02.10.2017 14:06
    Ovo što je sad u Vojvodini je sve osim demokratije i tako je bilo otkad se priključila Srbiji koja je odvajkada nacionalistička i agresorska. Niti je kultura ista pa čak ni Srba koji žive na teritoriji Vojvodine niti odnos prema svojim građanima jer tu žive marljivi i vredni ljudi koji teškim radom oplemenjuju ovu zem,ju, ovu peščaru a vlast sa juga ima odnos prema njoj kao da je kolonija za iskorištavanje. Tako je bilo i tako će i da bude dok se ne osamostalimo i ne bude Slobodna Vojvodina Republika sa svim svojim građankama i građanima na svojoj teritoriji.
    PS
    Samo je opustena Federacija dobar izbor između Vojvodine i Srbije,
  • Neko

    02.10.2017 13:57
    @Petrov
    Prvo - kažeš "Vojvodina je ušla u Srbiju" - nije tačno. Prisajedinila se, dakle i dalje je "pri" Srbiji - nije se čak ni "ujedinila" sa njom.
    Drugo - pa i da jeste "ušla" - ko odluči da negde uđe, valjda zadržava i pravo da odatle izađe.
  • Separatista

    02.10.2017 13:39
    Separacija nego šta!
    Imali smo 30 godina da iskusimo svekoliko bratstvo naroda s kim smo kao jedinstveni.
    I dok oni grade fontane, od naših para, ne samo od kukuruzniuh već i od kredita namenjenih razvoju Vojvodine, dotle se mi koljemo ovde ko je veći Srbin, iscepanih čarapa, bez dece u vrtićima, po putevima s rupama, zapuštene poljoprivrede, prodate zemlje strancima, uništenih poljoprivrednih dobara koja su sjajno radila, dok ih nije dočepala beogradska Agencija za privatizaciju.
    Ne mo'š nabrojati silno bratstvo i dobronamernost koji nam dolaze s juga.
    Valjda će se osvetiti i ove glave koje od srpstva ne vide dobro svoje porodice.
  • Petrov

    02.10.2017 13:13
    generacije iz Novog Sada...
    Ličanin Čanak i Odžić će da odvajaju Vojvodinu, za koju su se naši preci toliko borili ujediniti sa Srbijom... Je l' bi svih stotinu autonomaša bilo na Maršu ili samo deo njih? Vojvodina nije okupirana već se sama opredelila da udje u Srbiju posle kraja Prvog svetskog rata, ali brdsko-planinskim petokolonašima iz '45 istorija jedino i počinje te godine. Tad su ušli, nakrali se imovine, pobili one koji im nisu odgovarali ili su ih, kao Nemce, proterali. Kad planiraju da vrate ostatak imovine, mene to zanima? 90ih su svi ćutali pod Zlobodanom, ćute sad i pod radikalno-SNS Sultanom, borbom protiv njih ćemo ostvariti jaku državu, a ne izmišljanjem istorije i autonomaškim budalaštinama.
  • Marija

    02.10.2017 13:02
    Podrska!
    Nisam znala za ovaj skup, ali na sledeci dolazim!
  • Wolf

    02.10.2017 12:38
    ima dana...
    ... za megdana! Juče Katalonija, sutra Vojvodina! SLOBODNA!
  • Ja

    02.10.2017 12:30
    Kreteni
    Dokle ce te vise jesti govna....Mi svi zivimo u Srbiji...
  • Đorđe

    02.10.2017 12:22
    Ružne li zastave...
    Dakle, Vi ćete u miru, bez incidenata, uz visok nivo svesti o sopstvenoj bezbednosti i građanskim pravima, naočigled svih državnih institucija, organa i građana, Slobodno izražavati svoje mišljenje i političke stavove kojima se direktno podriva ustavni poredak NAŠE države, odnosno subverzivno delovati na podrivanju prosperiteta države i svih njenih građana (što nečinjenjem, što činjenjem).
    Nije mi poznato da li je bilo gde u svetu, izuzimajući Srbiju, moguće osnovati stranku čiji je program i permanentna aktivnost orijentisana ka rušenju države. Čudi me da Vojvođanska partija nije zakonom zabranjena zbog svoje subverzivne aktivnosti.
    Rođen sam i živim u Vojvodini - srpskoj Vojvodini. Vašu zastavu ne prepoznajem kao svoju. Vaše misli i političke stavove oštro osuđujem kao nedemokratske, secesionističke. Vašu aktivnost prepoznajem kao subverzivnu, neprijateljsku. Vi imate pravo da mislite i sanjate šta god hoćete, ali od onog momenta kada javno pozivate na secesiju, mesto vam je u zatvoru (pa bilo da živite u Nemačkoj, Mađarskoj, Americi ili Srbiji).
  • ex chapman

    02.10.2017 12:06
    emocije
    prvi put čujem za ovo. baš bih voleo da mogu da vidim. u stvari možda ću i moći. zavisi kad je taj novi termin. dolazim za praznike u "zavičaj" da obiđem neke drage ljude i da vidim neka draga mesta. nadam se da se nisu promenili na gore, što je čini mi se trend u Stradiji poslednjih decenija.
  • Montela

    02.10.2017 11:57
    To u prevodu znači da ih nema ni 300. Niko nije kompromitovao vojvođansku priču koliko su je kompromitovale vojvođanske stranke koje bi išle i idu sa svakim u vlast zarad sitne stranačke dobiti.
  • @Sreten

    02.10.2017 11:55
    Ukoliko je tadasnje stanovnistvo Vojvodine toliko zelelo da bude u zagrljaju sa Srbijom, zasto su morali da donose ljude vozovima sa Kosova, da ruse vojvodjansku vladu? Nekako bi mi bilo prirodnije da se ovdasnje stanovnistvo izjasnilo. Ne znam, mozda sam to samo ja...
  • Mile zlojeb

    02.10.2017 11:39
    Nedostatak muda ili novac? Šta je u pitanju?
  • Novosađan

    02.10.2017 11:35
    sprdnja

    Ovo je takođe cenzura Ustavnih sloboda i prava građana, tj. vlast kada neće organizovanje nekog skupa proglasi ga nebezbednim "tobož brine o organizatorima i učesnicima takvog skupa". Tako je bilo ranije i sa paradom Ponosa a poslednjih godina je odjedanput takva parada postala "bezbedna". Na posletku, kako je vlast uspela da organizuje "bezbedno rušenje Savamale" a ovakav jedan skup po danu i gde učesnici ne nose fantomke ne može?
  • Реалан

    02.10.2017 11:34
    Зар та аутономија није трајала 1974 - 1988? То је као кад би сад жалили за Душановим царством, јер је тад било добро, била велика територија и сл.
  • Tamiš_BB

    02.10.2017 11:22
    A zastave su verovatno "made in Loznica"...
  • Александар

    02.10.2017 11:22
    Страдање
    Страдање Србије и Војводине је последица олоша у политици, било да се они зову аутономаши, десничари, левичари, напрдњаци, социјалисти, демократе,... Сви су исти...
  • Johanna

    02.10.2017 11:21
    sicher
    Sano plurakistički pristup znači denokratiju. Svako je slobodan da u zakonskim okvirina iskaže svoje mišljenje.
  • VladaN

    02.10.2017 11:13
    @Sreten
    U pravu ste. Ali je loše što se odlaže iz bezbedonosnih razloga. To je još jedan pokazatelj da se centralne vlasti i dalje ponašaju prema ovoj nesretnoj Vojvodini kao prema ratnom plenu otetog od neke, kako ste sami rekli "strane države". To u slučaju centralnih vlasti koje se iživljhavaju već skoro 30 godina podrazumeva poniženje, nepoštovanje, pljačku pre svega.
  • Миле

    02.10.2017 11:11
    родољубље
    Једино што ми је ружније од ове "аутономашке" заставе јесте ова "антиаутономашка" што су је направили ратни профитери из ратних партија, ма како се оне звале у то време.
    Возачи и кондуктери, купили факултете, сад су менаџери и доктори економских наука, они и њихова деца..
    Не бацајте прашину у очи сиротињи, увезани сте у ситна цревца и "аутономаши" и "анти-аутономаши", заједно вам деца уче школе, заједно пљачкате сиротињу.
    Број некретнина расте, банковни салдо расте, а деца сиротиње иду да возе камионе у америку...
    Свака вам част.
  • Sreten

    02.10.2017 11:02
    "nasilnog političkog puča"
    Ovo je oksimoron, kao i cela priča oko vojvođanskog identiteta, koji je, setimo se, nastao kao SRPSKO Vojvodstvo u tada stranoj državi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna